کد خبر: ۳۳۸۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

رندرهای آیفون 15 پلاس نشان از داینامیک ایلند و پورت USB-C دارند

هفته گذشته بود که اپل از رندرهای اپل آیفون 15 پرو رونمایی کرد. در این تصاویر، حاشیه‌های نازک‌تر، طراحی گردتر و پورت USB-C به چشم می‌خورد.

به گزارش «نبض فناوری»، اطلاعاتی از داینامیک ایلند آیفون 15 وانیلی منتشر شد و حالا رندرهای مربوط به سری جدید اپل منتشر شده است. در نتیجه، باید شاهد داینامیک ایلند اپل در تمام مدل‌های این سری باشیم.

مدل‌هایی که سال گذشته وارد بازار شده بودند و شامل آیفون 14 و آیفون 14 پلاس هستند، از داینامیک ایلند پشتیبانی نمی‌کردند و تنها به بریدگی ناچ بسنده کرده بودند.

آیفون 15 پلاس اپل نیز مانند مدل‌های وانیلی و پرو، با طراحی منحنی‌تر و پورت USB-C عرضه می‌شود. گفتنی است که اکنون کاربران می‌توانند برای شارژ و انتقال داده به جای پورت لایتنینگ از پورت USB-C استفاده کنند.

رندرهای آیفون 15 پلاس نشان از داینامیک ایلند و پورت USB-C دارند

حاشیه‌های آیفون 15 پلاس نسبت به مدل نسل قبلی کاهش یافته ولی ضخامت برآمدگی دوربین در پنل پشتی حفظ شده است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، مشخص شد که آیفون 15 پلاس ارتفاعی برابر با 160.87 میلی‌متر، عرضی معادل با 77.76 میلی‌متر و ضخامتی مساوی با 7.81 میلی‌متر خواهد داشت. مدل سال قبل یعنی آیفون 14 پلاس با ارتفاع 160.84 میلی‌متر، عرض 78.07 میلی‌متر و ضخامت 7.79 میلی‌متر وارد بازار شده بود.

رندرهای آیفون 15 پلاس نشان از داینامیک ایلند و پورت USB-C دارند

آیفون 14 پلاس در برابر آیفون 15 پلاس

در پنل پشتی آیفون 15 پلاس، دو دوربین واید و اولترا واید به چشم می‌خورد و در اطراف گوشی نیز دکمه پاور، دکمه سایلنت کردن صدا و تنظیم صدا قرار دارد.

این منبع هیچگونه اطلاعات بیشتری از آیفون 15 پلاس منتشر نکرده است، ولی در هر صورت، باید در آینده منتظر خبرهای بیشتر باشیم؛ چرا که اپل اعلام کرده است رونمایی رسمی از این سری احتمالا شش ماه دیگر خواهد بود.

رندرهای آیفون 15 پلاس نشان از داینامیک ایلند و پورت USB-C دارند

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی