کد خبر: ۳۳۸۳۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 به‌تازگی وارد بازار هند شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 که اخیراً وارد بازار هند شده، جایگزین پروژکتور Zeb-Pixaplay 17 است که در دسامبر ۲۰۲۲ عرضه شده بود. این محصول از فناوری Dolby Audio و حداکثر روشنایی ۳۸۰۰ لومن پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور می‌تواند تصاویری به عرض ۲۰۰ اینچ را به نمایش بگذارد.

پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 دارای منبع نور LED است که طول عمر آن ۳۰ هزار ساعت بوده که بسیار قابل‌توجه است. این محصول با میانگین استفاده روزانه هشت ساعت می‌تواند تا بیش از ۱۰ سال دوام بیاورد. اندازه تصاویر ارائه شده توسط این پروژکتور بین ۵۰ تا ۲۰۰ اینچ در فاصله نمایش ۱.۵ متری است. محصول یادشده از اندروید ۹.۰ به بالا پشتیبانی می‌کند و گزینه‌های اتصال آن شامل بلوتوث و وای‌فای می‌شود.

پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 دارای بلندگوی داخلی است و کاربران می‌توانند با استفاده از یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت HDMI یا USB به خروجی صدا متصل شوند. وزن این محصول ۱.۸ کیلوگرم و ابعاد آن ۱۵ * ۱۶.۳ * ۲۳.۲ سانتی‌متر است و قابلیت نصب روی سقف را نیز دارد.

کاربران می‌توانند پروژکتور Zebronics ZEB-PIXAPLAY 18 را از طریق Flipkart با قیمت تقریباً ۲۶۵ دلار خریداری کنند، درحالی‌که قیمت اصلی آن تقریباً ۵۲۰ دلار ارزیابی شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی