کد خبر: ۳۳۸۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

گوشی OnePlus 11R 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus 11R 5G با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی OnePlus 11R 5G که اخیراً وارد بازار هند شده است، دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر با لبه‌های خمیده از طراحی پانچ هول مرکزی بهره می‌برد، یک حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین آن قرار گرفته شده است.

گوشی OnePlus 11R 5G با استفاده از رابط کاربری OxygenOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‏شود. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول به مدت سه سال آپدیت سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد. گوشی یادشده از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی OnePlus 11R 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰۰ وات بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی