کد خبر: ۳۳۸۷۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۲

بستری برای اقدامات مشترک توسعه‌دهنده محیط‌های دوست‌دار سلامت فراهم شد

«نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، این رویداد توسط دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مشارکت و همراهی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کرسی آموزش و سلامت یونسکو و حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست، کمیسیون ملی یونسکو و وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا بستری برای اقدامات مشترک توسعه‌دهنده محیط‌های دوست‌دار سلامت فراهم شود.

نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری در نظر دارد با توجه به اهمیت بین المللی و نگاه ویژه به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2022 (سیاره ما، سلامت ما - Our Planet, Our Health)، به نشر و بازتاب داخلی و بین‌المللی اقدامات موثر و ارزشمند سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و دولتی کشور بپردازد.

اهداف اصلی این رویداد؛ «افزایش توجه، و آگاهی مردم، سیاست‌گذاران و بخش خصوصی در مورد اهمیت و نقش سلامت محیط زیست و استفاده سالم و پایدار از منابع طبیعی در تامین و ارتقای سلامت جامعه و مردم»، «ایجاد نگرش‌های مناسب در مدیران بخش خصوصی در زمینه لزوم برنامه ریزی و اقدام در راستای پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و استفاده ناپایدار از منابع طبیعی» و «شناسایی و معرفی نمونه‌های موفق اقدامات موثر محافظت از محیط زیست و استفاده پایدار از منابع طبیعی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، و کشاورزی» است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا 20 فروردین‌ماه 1402 فرصت دارند به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی