کد خبر: ۳۳۹۲۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

ساعت هوشمند Huawei Watch 4 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Huawei Watch 4 از جنس زیرکونیم است و از ارتباطات ماهواره‌ای استفاده خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می‌رسد که در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید Huawei Watch 4 است، این محصول از مواد زیرکونیم ساخته شده است و اولین ساعتی خواهد بود که از قابلیت‌های ارتباطی ماهواره‌ای استفاده می‌کند. زیرکونیم به کار رفته در ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی چهار برابر مقاوم‌تر از فولاد است و به زیبایی این محصول افزوده است. بنابراین انتظار می‌رود که این ساعت به یک محصول گران‌قیمت در بازار تبدیل شود.

ساعت هوشمند Huawei Watch 4 علاوه بر طراحی منحصربه‌فردی که دارد، قرار است انقلابی در نحوه برقراری ارتباط ایجاد کند. به طوری که از قابلیت ارتباطی ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بدون اتکا به شبکه تلفن همراه، پیام ارسال کنند. براساس اطلاعات ارائه شده، ساعت‌های هوشمند Huawei Watch 4 و Watch 4 Pro به ترتیب با کدهای ARC (Arch) و MDS (Medusa) گواهینامه WiFi را دریافت کردند.

شرکت هواوی هنوز تاریخ عرضه ساعت هوشمند Watch 4 را تائید نکرده است. انتظار می‌رود که این محصول با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل در اختیار کاربران قرار گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی