کد خبر: ۳۳۹۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

نخستین تصاویر شیائومی میکس 5 با نمایشگر بدون حفره منتشر شد

یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با نام مستعار Hoilndi رندرهایی از گوشی هوشمند شیائومی میکس 5 را در فضای اینترنت منتشر کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده یک نمایشگر بزرگ با لبه‌های خمیده در طرفین و بدون هرگونه بریدگی یا حفره هستند.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با نام مستعار Hoilndi رندرهایی از گوشی هوشمند شیائومی میکس 5 را در فضای اینترنت منتشر کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده یک نمایشگر بزرگ با لبه‌های خمیده در طرفین و بدون هرگونه بریدگی یا حفره هستند.

به‌نظر می‌رسد که این گوشی جدید همانند مدل نسل قبلی خود موسوم به شیائومی میکس 4 مجهز به دوربین جلویی زیر نمایشگر است. کلید پاور و قفل نمایشگر به‌همراه دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه دستگاه قرار دارند. فریم‌های بالا و پایینی نیز از ضخامت‌ مشابهی برخوردار هستند.

نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی گوشی قابل رویت است. شیائومی نخستین بار در گوشی پرچمدار شیائومی 11 اولترا از چنین نمایشگری استفاده کرد. استفاده از این نمایشگر، ثبت تصاویر سلفی باکیفیت توسط دوربین اصلی را تسهیل می‌کند. همچنین این صفحه‌نمایش در خصوص تماس‌ها، رویدادها و میزان شارژ باتری اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از زمان معرفی شیائومی میکس 4 حدودا 1.5 سال گذشته است و شیائومی میکس 5 احتمالا در 6 ماهه دوم سال 2023 و به‌همراه شیائومی میکس فولد 3 عرضه خواهد شد.

افشاگر با نام مستعار Hoilndi پیش‌تر برای نخستین بار طراحی گوشی هواوی میت 50 پرو را فاش کرده و رندرهایی از شیائومی 12s اولترا را منتشر نموده است.

نخستین تصاویر شیائومی میکس 5 با نمایشگر بدون حفره منتشر شد

نخستین تصاویر شیائومی میکس 5 با نمایشگر بدون حفره منتشر شد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی