کد خبر: ۳۳۹۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

هواوی در روز 3 فروردین از گوشی‌های سری P60 و میت X3 رونمایی می‌کند

غول فناوری چینی موسوم به هواوی سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار سری هواوی P60 و مدل پرچمدار تاشو هواوی میت X3 در ماه مارس است.

به گزارش «نبض فناوری»، یک تبلیغ جدید آنلاین که در چین به نمایش گذاشته شده است؛ نشان می‌دهد که هواوی رویداد رونمایی آینده خود را در تاریخ 23 مارس (3 فروردین ماه سال آینده) برگزار خواهد کرد. این مراسم با هدف معرفی جدیدترین دستگاه‌های تولیدی برند چینی برگزار خواهد شد.

تصویر اسکرین‌شات مربوط به این تبلیغ توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo تهیه شده است. همچنین در این آگهی اعلام شده که هواوی رویداد سالیانه معرفی بهاره برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود را در چین برگزار نموده و سری پرچمدار هواوی P60 مشخصه برجسته این مراسم به‌شمار می‌رود.

هواوی در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که سری هواوی P60 و مدل تاشو هواوی میت X3 به‌طور همزمان در ماه مارس 2023 عرضه خواهند شد. بنابراین با اطمینان می‌توان اعلام کرد که هواوی میت X3 نیز ضمن برگزاری رویداد روز 3 فروردین ماه عرضه خواهد شد.

در کنار تصویر اسکرین‌شات مربوط به تبلیغ آنلاین، یک افشاگر برجسته چینی با انتشار پستی در پلتفرم Weibo مدعی شده که هواوی برای معرفی آخرین دستگاه‌های خود در سال 2023 از رویداد بزرگی در روز 23 مارس (3 فروردین ماه) میزبانی خواهد کرد.

این افشاگر به نقل از پست قبلی خود اعلام کرده که هواوی در این رویداد نه تنها از گوشی‌های هوشمند بلکه از دستگاه‌های اکوسیستم فناوری هوشمند، ایرفون‌های بی‌سیم هواوی فری بادز 5، ساعت هوشمند هواوی واچ 4 و دستبند هوشمند تناسب اندام با نام هواوی باند 7 نیز رونمایی خواهد کرد.

هواوی در روز 3 فروردین از گوشی‌های سری P60 و میت X3 رونمایی می‌کند

تبلیغ رویداد روز 3 فروردین ماه هواوی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است

گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که گوشی آینده هواوی P60 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 1440p خواهد بود. باتری به‌کارگیری شده در این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین می‌شود. با این‌حال با توجه به محدودیت‌های اعمال شده علیه هواوی، این تراشه فاقد اتصال 5G بوده و صرفا از فناوری 4G پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی در روز 3 فروردین از گوشی‌های سری P60 و میت X3 رونمایی می‌کند

تیزر رویداد ماه مارس هواوی که در وبسایت چینی این شرکت منتشر شده است

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی