کد خبر: ۳۴۰۵۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

بروز اختلال برای برخی سرویس‌های رایتل

طبق اعلام مشترکان اپراتور رایتل، امروز، در برخی از خدمات اپراتور سوم تلفن همراه، اختلال رخ داده که طبق پیگیری‌ها از این اپراتور، این مشکل تا ساعات دیگر برای مشترکان برطرف می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، برخی کاربران اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) اعلام کرده‌اند برای استفاده از برخی خدمات این اپراتور با مشکل روبه‌رو شده‌ و ظاهرا برخی اطلاعات آنها حذف شده است و بعد از تماس با مرکز پاسخگویی این اپراتور اعلام می‌شود که به اطلاع می‌رساند برخی از مشترکان در استفاده از سرویس‌ها دچار اختلال بوده و جهت رفع آن در حال پیگیری هستیم.

در همین رابطه طی تماس با این اپراتور، اعلام شد که بحث بومی‌سازی شبکه شارژینگ مطرح بوده و احتمالا زمانی که اطلاعات به شرکت در نظر گرفته شده، انتقال می‌یابد، ممکن است مشترکان در یک بازه زمانی با مشکلی روبه‌رو شوند اما این مشکلات لحظه‌ای بوده و طولانی مدت مانند یک یا دو روز کامل نیست.

بر این اساس ممکن است چنین اتفاقاتی هنگام انتقال اطلاعات از یک سرویس خارجی به سرویس دیگر رخ دهد اما این اتفاق به صورت منطقه‌ای بوده و ممکن است برای برخی BTSهایی که در منطقه قرار دارند، رخ دهد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی