کد خبر: ۳۴۰۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۱

گوشی جدید ریلمی رقیب وان‌پلاس خواهد بود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme GT Neo 5 SE با گوشی OnePlus Ace 2V به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت وان‌پلاس گوشی OnePlus Ace 2V را وارد بازار چین کرده است؛ این محصول احتمالاً در بازارهای جهانی عرضه می‌‎شود. به نظر می‌رسد گوشی Realme GT Neo 5 SE که انتظار می‌رود در ماه آوریل در چین عرضه شود، رقیب اصلی گوشی OnePlus Ace 2V باشد.

گوشی Realme GT Neo 5 SE دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 7+ Gen 1 بهره خواهد برد و با حافظه رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی Realme GT Neo 5 SE به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی Samsung S5K3P9 مجهز شده است. یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64M و یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی یادشده تعبیه شده است. بعضی از گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گوشی Realme GT Neo 5 SE در چهار نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، نسخه دوم از هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. در حالی که نسخه سوم از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی پشتیبانی می‌کند و نسخه چهارم دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. این محصولات به ترتیب با قیمت ۲۶۰ دلار، ۲۸۹ دلار، ۳۳۳ دلار و ۳۷۶ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی