کد خبر: ۳۴۰۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳

تصاویری از گوشی Redmi Note 12 4G منتشر شده است

به‌تازگی تصاویری از گوشی Redmi Note 12 4G منتشر شده که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت ردمی به‌تازگی چندین گوشی هوشمند 5G از سری Note 12 عرضه کرده است و اکنون قصد دارد گوشی Redmi Note 12 4G را در آینده نزدیک وارد بازار کند. این محصول در وب‌سایت گیک‌بنچ نیز مشاهده شده و بعضی از مشخصات و ویژگی‌های آن در دسترس افراد قرار گرفته است.

براساس تصاویر ارائه شده، گوشی Redmi Note 12 4G با نام Redmi Note 12 وارد بازار می‌شود، این محصول شباهت زیادی به همتای 5G خود دارد، البته تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. برای نمونه فلاش LED دایره‌ای در این دو محصول در موقعیت‌های متفاوت قرار گرفته شده است. به نظر می‌رسد که گوشی Redmi Note 12 4G از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED بهره می‌برد، به تراشه کوالکام اسنپدراگون مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد.

گوشی Redmi Note 12 4G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، محصول یادشده دارای یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری است و از فناوری NFC، Bluetooth 5.0، IP53 و اسلات microSD پشتیبانی می‌کند.

گوشی Redmi Note 12 4G با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‎شود. شایعات ارائه شده حاکی از این است که گوشی یادشده با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۷۹ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی