کد خبر: ۳۴۰۹۵
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

مشخصات گوشی Tecno Pop 7 فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Tecno Pop 7 از تراشه Unisoc SC9863A بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Tecno Pop 7 در جایگاه پایین‌تری از گوشی Pop 7 Pro است که ماه گذشته معرفی شد. به نظر می‌رسد که گوشی Tecno Pop 7 ممکن است به زودی عرضه شود، زیرا در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شده است. این محصول دارای ماژول دوربین مربعی شکل است، یک سیستم دوربین دوگانه به همراه فلاش LED و اسکنر اثرانگشت در این ماژول به چشم می‌خورد.

گوشی Tecno Pop 7 دارای نمایشگر +HD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است، از تراشه Unisoc SC9863A بهره می‌برد، با دو گیگابایت حافظه رم همراه است و با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 Go اجرا می‌شود. گوشی Pop 7 Pro به تراشه Helio A22 مجهز شده است، با سه گیگابایت حافظه رم همراه است و با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شود.

ابعاد گوشی Tecno Pop 7 8 * ۷۴ * ۱۶۴ میلی‌متر است و از آنجایی که ابعاد این محصول مشابه گوشی Pop 7 Pro است، ممکن است به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD مجهز شود. گوشی Tecno Pop 7 با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی