کد خبر: ۳۴۳۱۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

مشخصات کلیدی گوشی Redmi 12C تایید شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi 12C از تراشه مدیاتک Helio G85 بهره می‌برد که احتمالا با شش گیگابایت حافظه رم همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند Redmi Note 12 4G و Redmi 12C سی‌ام مارس در هند عرضه خواهد شد. اخیراً تائید شده که گوشی Redmi 12C دارای نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی با ناچ قطره‌ای است. یک ماژول دوربین مربعی شکل نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه، فلاش LED و حسگر اثرانگشت را در خود جای می‌دهد.

گوشی Redmi 12C از تراشه مدیاتک Helio G85 بهره می‌برد که احتمالاً با شش گیگابایت حافظه رم همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود. این محصول در رنگ‌های بنفش، سبز، آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تائید شده است که گوشی Redmi 12C جزو سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند است و دارای بزرگ‌ترین نمایشگر است. قیمت گوشی‌های هوشمند مشابه این محصول که در سال ۲۰۲۳ عرضه شدند، کمتر از ۱۲۱ دلار بوده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که گوشی Redmi 12C نیز در محدوده قیمت مشابهی در دسترس قرار گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی