کد خبر: ۳۴۳۶۳
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

پروژکتور BenQ GP500 در اروپا و آمریکا عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور BenQ GP500 وارد بازار اروپا و آمریکا شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، BenQ جدیدترین پروژکتور خود را وارد بازار اروپا کرد، این محصول اکنون در بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا موجود است. پروژکتور BenQ GP500 حداکثر روشنایی 1500 ANSI را تولید می‌کند و تصاویری با عرض ۱۵۰ اینچ را ارائه می‌دهد. این دستگاه قادر است تصاویر را در فاصله بین ۳.۳ تا ۴.۳ متر با نسبت پرتاب ۱:۱.۳ به نمایش بگذارد.

پروژکتور BenQ GP500 دارای منبع نور LED است که می‌تواند تا ۳۰ هزار ساعت در حالت ECO دوام بیاورد. این محصول امکان زوم ۱.۳ برابر را فراهم می‌کند و محتوایی با وضوح 4K را ارائه می‌دهد. همچنین، ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور BenQ GP500 دارای Android TV داخلی است، بنابراین کاربران می‌توانند محتوا را از طریق پلتفرم‌های محبوب مانند YouTube و Prime Video تماشا کنند. این محصول دارای پورت HDMI ARC و USB-A برای اتصال سیمی است. سیستم صوتی آن نیز خروجی صوتی ۲۰ وات ۳۶۰ درجه را ارائه می‌دهد. پورت خروجی صدا آن نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که بلندگوهای خارجی را به پروژکتور متصل کنند.

پروژکتور BenQ GP500 از طریق دستیار صوتی گوگل اسیستنت کنترل می‌شود. ابعاد این محصول ۷.۲ * ۱۰.۵ * ۱۰.۲ اینچ است و با قیمت ۲۰۹۳ دلار مستقیماً از فروشگاه BenQ یا ۲۳۴۲ دلار از طریق آمازون به فروش می‌رسد. این پروژکتور در ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا به ترتیب با قیمت ۱۷۹۹ دلار و ۱۷۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی