کد خبر: ۳۴۴۲۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

ایلان ماسک؛ صاحب پرفالوورترین حساب در توییتر

تعداد فالوور‌های حساب توییتری ایلان ماسک از باراک اوباما عبور کرد و اکنون با 133.5 میلیون دنبال‌کننده، پرفالوورترین حساب توییتر متعلق به مدیرعامل این شبکه اجتماعی است.

به گزارش «نبض فناوری»، ایلان ماسک با عبور از باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده، اکنون بیشترین تعداد فالوور را در توییتر دارد. در لحظه نوشته شدن این مقاله تعداد فالوور‌های حساب ایلان ماسک 133.5 میلیون نفر است، درحالی‌که حساب کاربری اوباما 133 میلیون فالوور دارد.

ایلان ماسک؛ صاحب پرفالوورترین حساب در توییتر

تصاحب توییتر در قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری، کمک زیادی به ایلان ماسک کرده است تا تعداد فالوور‌های حساب خود را به‌شدت افزایش دهد. تعداد فالوور‌های حساب ایلان ماسک در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد و تیر ۱۴۰۱) مرز ۱۰۰ میلیون را رد کرد. از آن زمان، تعداد فالوور‌های ایلان ماسک به‌طور پیوسته افزایش یافته است.

ایلان ماسک افزون‌بر انتشار میم و توییت‌های عمومی، از حسابش برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی تغییرات مهم توییتر استفاده می‌کند. او در حساب توییتری خود درباره‌ی برخی از تغییرات مهم توییتر نظرسنجی برگزار کرده، این در حالی است که اوباما از حساب توییتری‌اش غالبا استفاده‌ی کاری دارد.

بر اساس آنچه ورج می‌نویسد، پس از ماسک و اوباما، جاستین بیبر و کیتی پری به‌ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم پرفالوورترین حساب‌های توییتر هستند.

منبع/ سیتنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی