کد خبر: ۳۴۴۴۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

اوپو در تدارک عرضه یک شارژر پیشرفته کلاس 300 واتی است

اوپو همچنان به‌دنبال ورود به رقابت عرضه شارژرهای فوق سریع با توان بیش‌تر از 200 وات است. بر اساس گزارش‌ها، کمپانی چینی در حال آماده‌سازی شارژر کلاس 300 واتی است که به‌همراه یک باتری با ظرفیت حدودا 4600 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، هنوز مشخص نیست که این شارژر به‌همراه کدام گوشی هوشمند روانه بازار خواهد شد؛ اما اخیرا تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدکننده اقدام به تست شارژرهای فوق سریع روی دستگاه‌های میان‌قیمت خود نموده‌اند.

شارژ کامل باتری گوشی با استفاده از این شارژر حدودا 5 دقیقه زمان خواهد برد. اخیرا اینفینیکس از نمونه اولیه فناوری شارژ 260 واتی خود رونمایی کرد. شارژ باتری گوشی با استفاده از این تکنولوژی بین 6 تا 7 دقیقه طول خواهد کشید.

اوپو در تدارک عرضه یک شارژر پیشرفته کلاس 300 واتی است

این پدیده‌ بدان معناست که افزایش بیش‌تر توان به‌صورت مطلق موجب صرفه‌جویی بسیار ناچیز در مدت زمان شارژ باتری خواهد شد. این اطلاعات توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است. وی پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K30، ردمی K40، شیائومی Mi 10 و شیائومی Mi 11 را فاش کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی