کد خبر: ۳۴۴۵۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

امنیت اماکن با محصولی ایران‌ساخت ارتقا یافت

با طراحی سیستم هوشمند نگهبانی و گشت سهنگ؛ دقت و کیفیت حراست و نگهبانی از اماکن و ساختمان‌ها افزایش یافت.

به گزارش «نبض فناوری»، این محصول دانش‌بنیان که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با استفاده از فناوری ژئوماتیک تولید شده است می‌تواند توسط شرکت‌های دولتی و خصوصی که گشت و بازرسی برای آنها یک هسته کلیدی محسوب می‌شود؛ مورد استفاده قرار گیرد.

عملکرد این سیستم، مکانیزه کردن همه مراحل گشت و نگهبانی درونی و بیرونی سازمان‌ها است که با هدف ارتقای دقت و اطمینان از تحت نظارت بودن تمام مناطق مهم و استراتژیک توسط نگهبان، برقراری عدالت و صرفه جویی در هزینه ها و خسارات ناشی از عدم کارکرد صحیح نگهبان ها طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این سیستم؛ با شبیه‌سازی کامل یک سازمان شامل نگهبانی‌ها، مسیرها، محدوده‌ها، ساختمان‌ها و طبقات، امکان برنامه‌ریزی و تدوین الگوهای گشت و نگهبانی وجود داشته و پس از آن برنامه گشت هر نگهبان بر روی دستگاه پرتابل نگهبانی قاب مشاهده است. نگهبانان باید حین انجام عملیات گشت با همراه داشتن دستگاه، امکان صحت سنجی و مانیتورینگ برخط خود و سپس ارزیابی و گزارش گیری از عملکرد خود را در اختیار سازمان قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی