کد خبر: ۳۴۴۶۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

تصاویر تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس در فضای وب منتشر شد

سری جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی تب S9 احتمالا در جریان برگزاری رویداد بزرگ Galaxy Unpacked طی ماه آگوست معرفی خواهند شد. اما یک افشاگر با نام استیو همرستوفر که با شناسه مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ تصاویری با کیفیت از تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس را منتشر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، براین اساس به برخی جزئیات فنی مربوط به این گجت نیز اشاره شده است. بر اساس گزارش‌ها این تبلت از ابعادی معادل 285.4×185.4×5.64 میلی‌متر برخوردار خواهد بود. این دستگاه از یک نمایشگر با طول قطر 12.4 اینچ و رزولوشن 2800×1752 پیکسل بهره خواهد برد. اسکنر اثرانگشت نیز همانند مدل نسل قبلی بر روی نمایشگر تبلت تعبیه خواهد شد.

این تبلت مجهز به دوربین اصلی دوگانه روی پنل پشتی، 4 عدد اسپیکر، قابلیت پشتیبانی از Samsung DeX Wireless، قلم استایلوس S Pen، فناوری شارژ 45 واتی و پورت USB 3.2 Type-C خواهد بود.

تصاویر تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 پلاس در فضای وب منتشر شد

استیو همرستوفر پیش از این رندرهای زیادی از گوشی‌های مختلف را قبل از معرفی رسمی آنها منتشر کرده است؛ اطلاعاتی که صحت تمامی آنها در ادامه مورد تائید قرار گرفت. از جمله دستگاه‌های یاد شده می‌توان به سامسونگ گلکسی S21، سونی اکسپریا XZ4 و گوگل پیکسل 4XL اشاره کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی