کد خبر: ۳۴۴۶۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

روز گذشته شرکت وان‌پلاس از گوشی هوشمند میان‌رده جدید خود با نام وان‌پلاس نورد CE 3 لایت رسما رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این گوشی به‌طور همزمان در بازارهای اروپایی و هندوستان عرضه شد. مدل پایه نورد CE 3 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 245 دلار و 330 یورو قیمت‌گذاری شده است.

وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با شعار “تفاوت را احساس کنید” به بازار عرضه می‌شود. نسخه 8/256 گیگابایتی این گوشی با برچسب قیمتی 270 دلاری در هندوستان قابل دسترس خواهد بود. این محصول بر پایه تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام تولید شده است؛ تراشه‌ای که یک پلتفرم معمولی در کلاس خود به‌شمار می‌رود.

اما در این میان یک ویژگی کسل‌کننده نیز به چشم می‌خورد. قابلیت ضبط ویدیویی به کیفیت فول اچ‌دی با سرعت 30 فریم برثانیه محدود خواهد بود و این موضوع با انتظارات کاربران از یک سنسور 108 مگاپیکسلی ابدا مطابقت ندارد. دوربین اصلی گوشی از سنسور ISOCELL HM6 سامسونگ با فرمت اپتیکی نسبتا بزرگ 1/1.67 اینچی استفاده می‌کند. این دوربین امکان زوم 3 برابری بدون افت کیفیت (البته به‌دلیل برش تصویر) را فراهم خواهد کرد.

دو ماژول دیگر دارای سنسورهای 2 مگاپیکسلی بوده و برای عکاسی ماکرو و سنجش اطلاعات مربوط به عمق صحنه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظرفیت رم دستگاه از طریق ایجاد یک پارتیشن مجازی 8 گیگابایتی در حافظه فلش قابل ارتقاء است.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌شود. این فناوری امکان شارژ حداکثر 80 درصدی باتری ظرف مدت 30 دقیقه را فراهم می‌کند.

وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نمایشگر IPS گوشی از طول قطر 6.72 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است. حداکثر میزان روشنایی صفحه‌نمایش نیز برابر با 680 شمع بر مترمربع است. این نمایشگر توسط پوشش گوریلا گلس حرارت‌ دیده محافظت می‌شود.

وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با وجود ضخامت 8.3 میلی‌متری در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 0.2 میلی‌متر باریک‌تر است؛ اما این گوشی 195 گرم وزن دارد. از جنبه نرم‌افزاری نیز این مدل از رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 استفاده می‌کند.

وان‌پلاس نورد CE 3 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی