کد خبر: ۳۴۴۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰

قیمت‌ احتمالی سامسونگ گلکسی S23 FE فاش شد

گزارش منتشر شده طی هفته گذشته نشان داد که سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE خود را در 3 ماهه پایانی سال 2023 عرضه خواهد کرد. امروز گزارش دیگری منتشر شد که نه تنها به این موضوع تاکید دارد؛ بلکه به قیمت‌گذاری احتمالی گوشی آینده سری Fan Edition نیز اشاره می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، از ماه‌ها قبل شاهد انتشار جزئیات متناقضی پیرامون مدل جانشین گلکسی S21 FE هستیم؛ اما اکنون برای نخستین بار اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری احتمالی این گجت فاش شده است.

بر اساس گزارش وبسایت Maeil Business (به نقل از وبسایت SamMobile)سامسونگ با به‌کارگیری تراشه اگزینوس 2200 در گلکسی S23 FE بار دیگر از این نیمه‌هادی رونمایی خواهد کرد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این تراشه پیش‌تر در گوشی‌های سری گلکسی S22 تولید شده برای بازار اروپا مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به‌دلیل عملکرد ضعیف و بهره‌وری نامناسب خود به شهرت رسیده است.

این گزارش می‌افزاید که سامسونگ با اعمال تغییراتی در طراحی، روند بهبود بازدهی تراشه اگزینوس 2200 را آغاز کرده است. گلکسی S23 FE نخستین گوشی هوشمندی است که از نسخه جدیدی این نیمه‌هادی استفاده خواهد کرد.

قیمت‌ احتمالی سامسونگ گلکسی S23 FE فاش شد

سامسونگ گلکسی S21 FE

بر اساس شنیده‌ها این دستگاه با قیمت‌گذاری حدودا 800 هزار وون (تقریبا 600 دلار) روانه بازار خواهد شد. در صورت صحت این رقم می‌توان نتیجه‌گیری کرد که گلکسی S23 FE در مقایسه با گلکسی S21 FE حدودا 100 دلار ارزان‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود که غول کره‌ای در صورت موفقیت بتواند بیش از 10 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند.

با توجه به یک گزارش پیش‌تر منتشر شده، گلکسی S23 FE مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ارتقایافته خواهد بود. با این‌حال این دستگاه کماکان انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی تامین خواهد کرد.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S23 FE با 2 ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی