کد خبر: ۳۴۴۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

آذری جهرمی از اتصال 86 هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهم ترین برنامه ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.

به گزارش نبض فناوری محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت و گو بایک برنامه رادیویی اظهار کرد: از مهم ترین برنامه های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: ۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده و در همین هفته آیین رونمایی از این اقدام را خواهیم داشت.

جهرمی تصریح کرد: برنامه دوم ما رونمایی از مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن با ۱۰۰۰ سرور آماده شده و وظیفه آن خدمت رسانی اختصاصی به پیام رسان ها است. کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است که سازمان تنظیم مقررات باید نظارت کافی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانوادهها برای دسترسی به شبکه شاد بالا رفته است و باید رسیدگی کنیم. رییس جمهور تاکید داشتند بسته ای را برای خانواده ها و دانش آموزان تعریف کنیم اما نیاز به اطلاعات داشتیم.
ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی