کد خبر: ۳۴۵۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite با نمایشگر HD+ و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite که اخیراً عرضه شده، دارای نمایشگر ۶.۵۱۷ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این محصول به تراشه Unisoc SC9863 مجهز شده و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. گوشی یادشده با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‌شود.

گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite دارای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. این محصول به حسگر اثرانگشت در لبه کناری نیز مجهز شده است. انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند جدید HTC با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite می‌توان به کارت حافظه microSD، سیم‌کارت دوگانه 4G، VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. ابعاد این محصول ۹.۲ * ۷۶.۵ * ۱۶۴.۸ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲۱۸ گرم است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت محصول یادشده ارائه نشده است.

گوشی هوشمند HTC Wildfire E3 Lite در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. گوشی هوشمند جدید HTC در دو رنگ آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی