کد خبر: ۳۴۵۶۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۹
در آخرین اطلاعیه منتشر شده از نماد توسن در کدال اعلام شد،

رشد درآمد ماهانه ۶۲ درصدی "توسن" در اسفند ۱۴۰۱

بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" از خدمات و فروش خود در اسفند ماه ۱۴۰۱ درآمد قابل توجهی را نسبت به بهمن ماه به دست آورده که بخشی از آن ناشی از فروش نرم افزار و سخت افزار بوده است.

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد " توسن" در بورس، در آخرین گزارش فعالیت یک ماهه منتشر شده خود در کدال، از درآمد شناسایی شده منتهی به ۲۹ اسفند، آمار‌هایی در حوزه فروش خدمات "پشتیبانی"، "نرم افزاری" و " سخت افزاری" در این دوره یک ماهه ارائه می‌دهد.

شرکت توسن در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که با توجه به فروشی معادل ۴۰ میلیارد تومان در بهمن ماه، رشد ۶۲ درصدی را در دوره یک ماهه اسفندماه نشان می‌دهد که بخشی از این رشد درآمدی ناشی از فروش سخت افزار و افزایش فروش نرم افزار در اسفند ماه بوده است.
فروش نرم افزار، خدمت دیگری است که شرکت توسن ارائه می‌کند و از این خدمت درآمد ۱۱ میلیارد تومانی در اسفند ماه کسب کرده است که با توجه به رقم ۶ میلیارد تومانی در بهمن ماه، نشان از رشد ۶۵ درصدی فروش نرم افزار تنها در اسفند ماه برای شرکت توسن داشته است.

فروش سخت افزار که در گزارش این دوره آمده است درآمد ۱۹ میلیارد تومانی را در گزارش فعالیت اسفند ماه ثبت کرده است. همچنین خدمات پشتیبانی شرکت نیز درآمد شناسایی شده ۳۵ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

گفتنی است که درآمد شناسایی شده از اول سال مالی تا پایان دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ نیز ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل دارای رشد ۷۳ درصدی می‌باشد و درآمد شناسایی شده تا پایان دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر سال ۱۴۰۱ معادل ۵۸۵ میلیارد تومان بوده است.

رشد درآمد ماهانه ۶۲ درصدی

شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد بورسی " توسن" و با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان و پذیرش شده در فرابورس ایران، شرکتی دانش بنیان با هدف ایجاد یک بستر مستقل و بومی برای ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شده است. این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه ملی در بخش فناوری بوده است.

گروه شرکت‌های توسن مشتمل بر ۳۷ شرکت بوده و در ۶ کشور دنیا حضور فعال دارد و از این طریق محصولات و خدمات خود را ارائه می‌دهد. توضیح بیشتر اینکه شرکت توسن با در اختیار داشتن ۵۰ مشتری که شامل بانک‌ها و موسسات اعتباری است، به مشتریان خود ۵۰ محصول و خدمت در حوزه فناوری ارائه می‌دهد.

شرکت توسن در افق زمانی ۵ ساله آینده خود قرار است درجمع چهارده شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های بانکداری در جهان و همچنین برترین ارائه دهنده راهکار‌های بانکداری اسلامی در دنیا شود.

 

فروش و درآمد شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (توسن) در اسفند ماه ۱۴۰۱

رشد درآمد ماهانه ۶۲ درصدی
 
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی