کد خبر: ۳۴۵۷۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G احتمالا به زودی وارد بازارهای مختلف خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G با شماره مدل SM-E546B/DS در وب‌سایت‌های سامسونگ هند و سامسونگ بنگلادش مشاهده است، بنابراین احتمالاً به زودی وارد بازارهای مختلف می‎‌شود. این محصول با شماره مدل مشابه در ماه مارس در وب‌سایت BIS نیز مشاهده شده بود.

احتمالاً گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G نسخه ری‌برند شده گوشی Galaxy M54 5G است که در ماه مارس در خاورمیانه عرضه شد. انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G به نمایشگر ۶.۷ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. این محصول از تراشه Exynos 1380 بهره خواهد برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ Galaxy F54 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر آن قرار بگیرد. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی