کد خبر: ۳۴۶۵۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷

بهترین گوشی ها برای عکاسی از محصول 2023 - اندروید و آیفون

برای عکاسی از محصول، نیاز به دوربین فوق با کیفیت دارین که در شرایط نوری مختلف، بتونه عملکرد عالی‌ای داشته باشه. در این مطلب قصد داریم به سراغ گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی‌ای بریم که برای عکاسی در محصول گزینه‌ی مناسبی هستن و میتونن در شرایط مختلف، تصاویر خوبی رو از یک محصول به ثبت برسونن

گوشی سامسونگ گلکسی 23S پلاس 5G 256 رم 8

برای عکاسی از محصول، نیاز به دوربین فوق با کیفیت دارین که در شرایط نوری مختلف، بتونه عملکرد عالی‌ای داشته باشه. در این مطلب قصد داریم به سراغ گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی‌ای بریم که برای عکاسی در محصول گزینه‌ی مناسبی هستن و میتونن در شرایط مختلف، تصاویر خوبی رو از یک محصول به ثبت برسونن؛ در واقع گوشی‌هایی که برای عکاسی معمولی و صنعتی مناسب باشن و کیفیت دوربین فوق‌العاده‌ای داشته باشن. در این مطلب میخوایم به بهترین گوشی‌های مناسب برای عکاسی از محصول بپردازیم؛ در ادامه همراه ما باشید.

 

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S23 پلاس 5G 256 رم 8

جدیدترین پرچمدار سامسونگ، از همه نظر قدرتمند هست. فرقی نداره سخت افزار یا دوربیناز همه نظر یک گوشی کامل و جذابه. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 پلاس به شدت با کیفیته و میتونه در شرایط نوری مختلف، تصاویر خوبی رو به ثبت برسونه. برای عکاسی از محصول علاوه بر اینکه دوربین این گوشی بسیار با کیفیته، فیچرهای نرم‌افزاری زیادی در اختیارتون قرار داره تا بتونید تجربه‌ی لذت بخشی از عکاسی رو تجربه کنین.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 23 5G - حافظه 256 گیگابایت - رم 8 گیگابایت

 

تنها تفاوت این گوشی نسبت به نسخه‌ی پلاس، ابعاد و حجم باتریه. در زمینه‌های دیگه، همه چیز تقریبا با هم دیگه برابره وسامسونگ گلکسی اس 23 یکی از بهترین دوربین‌ها رو توی بازار موبایل داراست. از نظر عکاسی، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی گلکسی اس 23 قدرتی ماورایی داره و میتونه بهترین تصاویر رو با بالاترین کیفیت براتون به ثبت برسونه. اگه به دنبال یک گزینه‌ی مناسب برای عکاسی از محصول هستین، گلکسی اس23 بهترین انتخابیه که میتونید داشته باشید.

گوشی گلکسی A73 سامسونگ 5G حافظه 256 رم 8

قیمت گوشی گلکسی A73 سامسونگ 5G حافظه 256 رم 8

 

گلکسی آ 73 میشه گفت تنها میانرده سامسونگه که از نظر دوربین، با پرچمدارهای این برند برابری میکنه. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی اعجاب آوره و توی زمینه‌ی عکاسی، بهترین‌هارو به شما هدیه میده. در تست‌های انجام شده، دوربین گلکسی آ73 در تست‌های انجام شده عملکردی مشابه گلکسی اس 21 رو از خودش به جا گذاشته که این موضوع کاملا قابل توجه و فوق‌العاده‌اس. اگه قصد خرید یک گوشی با کیفیت دوربین عالی دارید و نمیخواهید که اندازه‌ی یک پرچمدار برای اون خرج کنید، بدون شک گلکسی آ 73 میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

گوشی موبایل اپل آیفون 13 - 5 جی - 256 گیگابایت - دو سیم کارت

 

آیفون‌ها همیشه بهترین دوربین رو در اختیار دارن؛ تفاوتی نداره که کدوم مدل یا کدوم نسخه؛ آیفون‌ها  همیشه بهترین دوربین‌هارا در اختیار دارن. آیفون 13 مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی هست که هر دو دوربین در هر وضعیتی قادرن تا بهترین تصاویر ممکن رو از یک محصول به ثبت برسونن. اگه در شبکه‌های اجتماعی عکس محصولی رو دیدین که با کیفیته، شک نکنید که با دوربین آیفون‌های اپل به ثبت رسیده. یکی از مزیت‌های گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های دیگه، سادگی کار با نرم افزار دوربین فوق‌العاده‌ای هست که اپل در اختیار کاربران قرار داده.

 

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس - 5 جی - 256 گیگابایت - تک سیم کارت

خب، رسیدیم به بهترین دوربین موبایلی، یعنی آیفون 13 پرومکس! بدون شک تصاویری که با آیفون 13 پرومکس ثبت میشن از یک استاندارد دیگری نسبت به بقیه رقبا رخوردارن و اپل در این زمینه یک گوشی شاهکار خلق کرده. با وجود پردازنده قدرتمند A15 بایونیک و قدرت این پردازنده و دوربین سه گانه‌ی 12 مگاپیکسلی، تصاویر از آنچه که فکر میکنین با کیفیت تر به ثبت میرسن. بدون شک آیفون 13 پرومکس یک گزینه‌ی ایده آل برای تمام زمینه‌ها هست که عکاسی، برجسته ترین اون هاست.

قیمت گوشی شیائومی 12T پرو  5Gحافظه 256 رم 8

قیمت گوشی شیائومی 12T پرو  5Gحافظه 256 رم 8

 

تنوع محصولات در گوشی‌های شیائومی به قدری هست که انتخاب کمی بین اونا سخته. اما 12 تی پرو  یه گوشی اثبات شده اس که از دوربین فوق‌العاده‌ای برخورداره. به واسطه دوربین 108 مگاپیکسلی این قاتل پرچمدار و پردازنده‌ی قدرتمند شیائومی 12 ف میتونید عکس‌های فوق‌العاده با کیفیتی رو از محصولات به ثبت برسونید. اگه قصد خرید یه گوشی اندرویدی دارین که از دوربین با کیفیتی بهره مند باشه، شیائومی 12 تی گزینه‌ی مناسبی به نظر میرسه.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی