کد خبر: ۳۴۶۵۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

اسکوتر برقی Yadea ElitePrime چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسکوتر برقی Yadea ElitePrime تاشو است، بنابراین می‌توان آن را به راحتی در صندوق عقل خودرو قرار داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اخیراً تقاضا برای اسکوترهای برقی در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است. شرکت چینی Yadae یک اسکوتر برقی جدید به نام ElitePrime تولید کرده که ترکیبی از قدرت، ایمنی و طراحی شیک است. این محصول برای شرایط مختلف جاده‌ای بسیار مناسب است، به یک سیستم ترمز عالی مجهز شده است که می‌تواند اسکوتر را در عرض یک ثانیه متوقف کند.

اسکوتر برقی Yadea ElitePrime با بهره‌مند شدن از موتور ۸۰۰ واتی خود، حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت را ارائه می‌دهد. زمانی که این اسکوتر بیش از ۴۵ درجه کج شود، به عنوان یک اقدام ایمنی به صورت خودکار متوقف می‌شود، بنابراین خطر بروز تصادف و زمین خوردن را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. محصول یادشده دارای سیستم تعلیق جلو و عقب است و برد ۶۵ کیلومتری آن نیازهای روزانه رفت‌وآمد شهری را برآورده می‌کند.

اسکوتر برقی Yadea ElitePrime تاشو است، بنابراین می‌توان آن را به راحتی در صندوق عقل خودرو قرار داد. کاربران می‌توانند با استفاده از یک برنامه همراه بر دستگاه‌های Android و iOS، این اسکوتر را کنترل کنند و آن را قفل یا باز کنند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی