کد خبر: ۳۴۶۶۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

با برگزاری نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان؛ توانمندی‌های فناورانه معرفی می‌شود

12 تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402؛ دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، در این رویداد که با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود، شرکت‌ها و محققان در زمینه‌ی حمل و نقل، فناوری و دانش بنیان، محصولات و راهکارهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وسایل نقلیه نوین و پاک (وسایل جانبی، زیرساخت و ...)، محیط زیست،کاهش آلودگی و بالابردن بازده مصرف انرژی، سامانه های هوشمند مدیریت تردد و ایمنی، تولید تجهیزات ترافیکی و قطعات ناوگان و تجهیزات قطارشهری(مترو) از مهم‌ترین محورهای این رویداد محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی و ارائه‌ آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان در زمینه حمل‌ونقل به منظور حل مشکلات ترافیک و آلودگی هوای شهرهای بزرگ است.

این رویداد فرصتی مناسب برای دانشجویان، محققان و علاقه‌مندان به حوزه‌ حمل‌ونقل است تا با شرکت‌ها و محققان برجسته در این زمینه، ارتباط برقرار کنند و با آخرین تکنولوژی‌ها و راهکارهای دانش بنیان آشنا شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

با برگزاری نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان؛ توانمندی‌های فناورانه معرفی می‌شود

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی