کد خبر: ۳۴۶۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

اولین ایالت آمریکا تیک تاک را برای همه مسدود کرد

مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.

به گزارش «نبض فناوری»، انگجت اعلام کرد، مصوبه مذکور اپ استورهای فعال در ایالت مونتانا را مجبور می‌کند تا اپلیکیشن تیک تاک را در ایالت مذکور مسدود کنند.

طرح مذکور با ۵۴ رأی موافق در برابر ۴۳ رأی مخالف به تصویب رسید و حالا برای امضا در اختیار گرگ گیانفور فرماندار جمهوری خواه این ایالت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد وی مخالفتی با اجرای چنین طرحی نداشته باشد، زیرا او قبلاً با استفاده از تیک تاک بر روی وسایل الکترونیک موجود در این ایالت مخالفت کرده بود.

انتظار می‌رود عملیاتی شدن این ممنوعیت تا سال ۲۰۲۴ طول بکشد، هر چند به احتمال بسیار زیاد مخالفت‌های حقوقی با این موضوع رخ خواهد داد.

شو چیو مدیرعامل تیک تاک ماه گذشته در یک جلسه استماع کنگره شهادت داد و طی این جلسه تلاش کرد، تا حد زیادی روابط شرکت خود با ByteDance و چین را کم اهمیت جلوه دهد.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی