کد خبر: ۳۴۶۹۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۷
با فروش مستقیم محصولات B۲C شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو پارک

اینوتکس ۲۰۲۳ بازاری برای خرید محصولات فناورانه می‌شود

محصولات B۲C شرکت‌ها دانش‌بنیان و فناور عضو پارک در راستای عرضه به مصرف کنندگان نهایی، در نمایشگاه اینوتکس به فروش می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، فروشگاه محصولات B۲C (با هدف مشتری مصرف کننده) اینوتکس در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ ایجاد می‌شود. در این فروشگاه که PTP SHOP نام دارد، به شرکت‌های عضو و شعب پارک فناوری پردیس فرصت داده می‌شود تا محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه کنند. با توجه به مسئولیت اجتماعی پارک فناوری پردیس در خصوص شرکت‌های دانش بنیان و فناور کشور، امسال قرار است تعداد محدودی از شرکت‌های غیر عضو پارک هم در این پاویون حضور داشته باشند و محصولات خود را ارائه کنند.

این فروشگاه، با داشتن فضایی مناسب برای نمایش محصولات و فروش آن‌ها، هدف ایجاد بستری برای فروش محصولات B۲C را دنبال می‌کند.

در سال گذشته، محصولات مختلفی از حوزه‌های نانو، بازی‌های ساخت ایران برای کودکان و اپلیکیشن‌های کنترل استرس، ماساژور و جواهر آلات شخصی سازی شده و ... در این بخش به نمایش درآمد. محصولاتی که که به زندگی رنگ و بوی فناورانه می‌دهد؛ روشنایی هوشمند قابل کنترل با تلفن همراه، المان‌های تزئینی برگرفته از دل طبیعت، محلول تمیزکننده خودرو با استفاده از فناوری نانو و ... بخشی از محصولات این غرفه طی سالیان اخیر بوده است.

گفتنی است، فرهنگ‌سازی برای ورود محصولات دانش‌بنیان و فناور به سبد استفاده خانوار، یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور است که نمایشگاه اینوتکس تلاش می‌کند با برگزاری این بخش، فعالیتی در این راستا انجام دهد.

متقاضیان برای شرکت و حضور در نمایشگاه می‌توانند از طریق آدرس ptpshop.inotex.com درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت نمایند. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۶۲۵۱۲۲۴ (شرکت فن‌بازار بین‌الملل ایرانیان) تماس حاصل نمایند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

برچسب ها: اینوتکس2023
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی