کد خبر: ۳۴۷۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۰

گوشی HTC Wildfire E2 Play عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی HTC Wildfire E2 Play با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی و تراشه Unisoc عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی HTC Wildfire E2 Play دارای یک نمایشگر ۶.۸۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD ، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و میزان روشنایی ۴۵۰ نیت است. این محصول به تراشه Unisoc T606 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

گوشی HTC Wildfire E2 Play با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‎‏‌شود، دارای یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است و یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی HTC Wildfire E2 Play با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. از گزینه‌های اتصال این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. گوشی HTC Wildfire E2 Play در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی