کد خبر: ۳۴۷۴۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۴

چراغ رومیزی شارژی شیائومی وارد بازار شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که چراغ رومیزی شارژی شیائومی دارای یک باتری لیتیومی ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با نور کم تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی اخیراً محصول جدیدی به نام چراغ رومیزی شارژی چند کاره Mijia را عرضه کرده است. این محصول خلاقانه نور مورد نیاز برای کار، مطالعه یا استراحت را فراهم می‌کند. چراغ رومیزی جدید شیائومی به لطف طراحی مغناطیسی که دارد، می‌تواند به یک چراغ رومیزی عمودی، چراغ قوه یا چراغ مطالعه گیره‌ای تبدیل شود. قابلیت تنظیم ۳۶۰ درجه‌ای آن به کاربران اجازه می‌دهد نور را در هر زاویه‌ای تنظیم کنند و نور مناسب برای کار مورد نظر خود را فراهم کنند.

چراغ رومیزی شارژی شیائومی وارد بازار شد

چراغ رومیزی شارژی شیائومی دارای یک باتری لیتیومی ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با نور کم تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد و با بیشترین نور تا چهار ساعت دوام می‌آورد. رابط Type-C آن نیز امکان شارژ راحت با استفاده از پاوربانک را فراهم می‌کند. محصول یادشده چهار حالت روشنایی از جمله 4000K برای خواندن و نوشتن و 2700K برای خوابیدن را ارائه می‌دهد.

چراغ رومیزی شارژی شیائومی در حال حاضر با قیمت ۱۱ دلار در بازار چین موجود است، اما قیمت آن به ۱۴ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی