کد خبر: ۳۴۷۷۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

تلویزیون و مانیتور جدید Hisense در اروپا عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون و مانیتور Hisense A5KQ دو در یک وارد بازار اروپا شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Hisense اخیراً تلویزیون و مانیتور دو در یک A5KQ را در چندین کشور اروپایی مانند اسپانیا و آلمان عرضه کرد. این تلویزیون دارای نمایشگر FHD QLED است و در دو سایز ۳۲ و ۴۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. فناوری Quantum Dot به کار رفته در این محصول بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می‌دهد و تجربه بصری عالی را فراهم می‌کند.

تلویزیون A5KQ نه تنها برای سرگرمی طراحی شده است بلکه دارای قابلیتی است که می‌تواند به عنوان مانیتور نیز عمل کند. زمانی که از طریق USB-C به کامپیوتر متصل می‌شود مانند یک مانیتور عمل می‌کند و تجربه فراگیرتری را ارائه می‌دهد. این محصول دارای روشنایی معمولی ۲۰۰ نیت است که می‌تواند تصاویر باکیفیتی به نمایش بگذارد. فرکانس همگام‌سازی عمودی ۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی هشت میلی‌ثانیه تضمین می‌کند که هنگام تماشای فیلم‌های اکسن سریع یا اجرای بازی‌های ویدئویی تأخیر قابل‌توجهی وجود نداشته باشد.

رابط VIDAA تلویزیون A5KQ دسترسی به محتوا از سرویس‌های پخش مختلف مانند +Netflix، Disney و Apple TV را آسان می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند محتوای دستگاه‌های تلفن همراه خود را از طریق فناوری Anyview روی این تلویزیون مشاهده کنند. محصول یادشده دارای پورت‌های HDMI 1.4 ARC، HDMI 1.4، یک جک هدفون و دو اسپیکر هشت واتی است.

قیمت نسخه ۳۲ اینچی تلویزیون Hisense A5KQ TV تقریباً ۴۳۸ دلار ارزیابی شده است، در حالی که قیمت نسخه بزرگ‌تر ۴۰ اینچی تقریباً ۵۴۷ دلار است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی