کد خبر: ۳۴۸۸۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

گوشی Tecno Spark 10 4G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Tecno Spark 10 4G در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز با قیمت ۹۰ دلار وارد بازار فیلیپین شده است و انتظار می‌رود که وارد دیگر بازارهای آسیا و اروپا نیز شود.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Tecno Spark 10 4G که به‌تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED روی نمایشگر آن تعبیه شده است. یک دوربین دوگانه نیز به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

گوشی Tecno Spark 10 4G به تراشه مدیاتک Helip G37 مجهز شده است و با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی از طریق یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این محصول با استفاده از رابط کاربری HiOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‎‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Tecno Spark 10 4G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز با قیمت ۹۰ دلار وارد بازار فیلیپین شده است و انتظار می‌رود که وارد دیگر بازارهای آسیا و اروپا نیز شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی