کد خبر: ۳۵۰۳۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۵

گوشی Redmi Note 12R Pro عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12R Pro با تراشه Snapdragon 4 Gen 1 عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Redmi Note 12R Pro که اخیراً عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود و از تراشه Snapdragon 4 Gen 1 بهره می‌برد که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi Note 12R Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود. یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Redmi Note 12R Pro می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت USB-C اشاره کرد. این محصول گواهی IP53 را دریافت کرده است، ابعاد آن ۷.۸ * ۷۶.۲۱ * ۱۶۵.۸۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است.

گوشی Redmi Note 12R Pro در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۸۹ دلار و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی