کد خبر: ۳۵۰۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

گوشی Honor X50 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X50 به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 695 هشت نانومتری و پردازنده گرافیکی Adreno 619L مجهز شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Honor در حال کار بر یک گوشی هوشمند جدید از سری X است که Honor X50 نام دارد. اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پنل پشتی آن تعبیه شده است و دارای نمایشگر تخت است. گوشی Honor X50 دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

گوشی جدید شرکت آنر به تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 695 هشت نانومتری و پردازنده گرافیکی Adreno 619L مجهز شده است که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی هوشمند قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌‎شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی یادشده قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Honor X50 می‌توان به حسگر اثرانگشت روی نمایشگر، شبکه دوگانه 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 ac، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB 2.0 اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی بهره می‌برد. ابعاد این محصول ۷.۴۳ * ۷۴.۵ * ۱۶۲.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

شرکت Honor هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که گوشی Honor X50 چه زمانی عرضه می‌‎شود، اما به نظر می‌رسد که در چندین ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی