کد خبر: ۳۵۰۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰

گلکسی زد فلیپ 5 احتمالاً دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی با وضوح 720p خواهد بود

طبق این گزارش، به‌نظر می‌رسد تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو تلاش دارند تا اندازه نمایشگر بیرونی دستگاه‌های خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به گفته یکی از منابع معتبر حوزه فناوری، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی با وضوح 720 در 748 (720p) پیکسل خواهد بود. اگر اطلاعات این گزارش صحت داشته باشد، در مقایسه با زد فلیپ 4 که دارای نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی با وضوح 260 در 512 پیکسل بود، سامسونگ با تغییر بزرگی گوشی تاشو جدیدش را معرفی خواهد کرد.

Ice Universe، منبع نسبتاً معتبری که قبلاً هم اشاره کرده بود گوشی جدید تاشو با نمایشگر 3.4 اینچی عرضه خواهد شد، این بار جزئیات بیشتری درباره آن ارائه کرده است. طبق توییت جدید او، این نمایشگر 3.4 اینچی دارای وضوح 720 در 748 پیکسل است.

رقبای گلکسی زد فلیپ 5

به‌نظر می‌رسد در نسل بعدی گوشی‌های تاشو، شاهد مبارزه بر سر اندازه نمایشگر بیرونی خواهیم بود. رقیب سامسونگ در این بازار، یعنی موتورولا نیز قصد دارد حداقل برای یکی از گوشی‌های تاشو سری Razr آینده خود از نمایشگر بیرونی 3.5 اینچی استفاده کند. اوپو فایند N2 فلیپ که سال گذشته معرفی شد بود نیز دارای نمایشگر 3.26 اینچی با وضوح 382 در 720 است.

گزارش جدید در حالی اعلام شده که چند روز پیش چندین رندر از گلکسی زد فلیپ 5 توسط OnLeaks و MediaPeanut منتشر شده بود که همچنین برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند. در آن گزارش هم گفته شده بود که گوشی آینده سامسونگ دارای نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی خواهد بود، اما ظاهراً اندازه نمایشگر داخلی بدون تغییر باقی خواهد ماند تا همچنان شاهد یک پنل 6.7 اینچی در داخل گوشی باشیم.

سال گذشته هم «راس یانگ» ادعا کرده بود که گلکسی زد فلیپ 5 احتمالاً نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تری خواهد داشت.

انتظار می‌رود که گلکسی‌ زد فلیپ‌ 5 در اواخر ماه جولای همراه با برادر بزرگ‌تر خود، یعنی گلکسی زد فولد 5 معرفی شود. درباره دستگاه بزرگ‌تر گفته شده که دارای طراحی لولای بهبود یافته‌ای خواهد بود که چین‌و‌چروک در آن کمتر دیده می‌شود. همچنین ممکن است نسبت به نسل قبلی خود نازک‌تر و سبک‌تر باشد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی