کد خبر: ۳۵۱۷۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰

اعلام نیاز‌های عالیس به شرکت‌های فناور و دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

مدیران شرکت عالیس جهت رفع نیاز‌های خود، در دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری حاضر شدند تا از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این راستا استفاده کنند.

به گزارش نبض فناوری به نقل از ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۳، همزمان با بازگشایی دوازدهمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری در پارک فاناوری پردیس، مدیرعامل، پرسنل و مسوولان ارشد شرکت بهار رُز عالیس چناران از صبح امروز برای مشاوره توسعه فناوری به واحد‌های صنعتی، ارزش گذاری و جذب سرمایه، رفع نیاز‌های فناورانه، برگزاری رویداد‌های نوآورانه و خدمات تخصصی در این نمایشگاه حاضر شدند.

این سرمایه‌گذاران از ساعت ۱۰ الی ۱۲ اولین روز برپایی نمایشگاه در سالن فن‌بازار اقدام به رایزنی با واحد‌های فناور کردند تا با اطلاع از توانمندی‌های آن‌ها به رفع نیاز‌های خود بپردازند.

واحد تحقیق و توسعه این کارخانه یکی از بزرگترین واحد‌های تحقیق و توسعه در کشور به شمار می‌رود. این شرکت همچنین بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور با ۱۰۰۰ متر مکعب را در اختیار دارد.

تکتم افروغ، مسئول مرکز نوآوری و توسعه گرونیدا عالیس ضمن اعلام اهداف مرکز نوآوری و توسعه گرونیدا عالیس، اظهار کرد: تامین نیاز‌های فناوانه هلدینگ عالیس، راه‌اندازی سیستم مناسب برای شناسایی ایده‌های تخصصی، ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت، رشد و پرورش ایده‌های نو، کمک به شکل گیری و حیات شرکت‌های دانش بنیان از اهداف واحد توسعه این شرکت است.

وی گفت: خروج از منتاژکاری و حمایت از نخبگان تشکیل گروه‌های پژوهشی، تامین نیازها، رصد اطلاعاتی پیشرفت‌های انجام شده، تجاری سازی محصولات و معرفی آن به بازار از فعالیت‌های مرکز نوآوری شتابدهی ایده‌های نواورانه شرکت عالیس است.

افروغ بیان کرد: با ارائه تسهیلات، ایجاد فضای اشتراکی، آزمایشگاه و مشاوره کسب و کار تلاس داریم ایده‌ها را به سمت صنعتی شدن سوق بدهیم.

۴ نیاز این شرکت تولید دوغ سلامت محور با ذائقه ایرانی، بهینه سازی زمان و مصرف آب در فرایند تولید، تولید پروبیوتیک‌ها و کاهش میزان قند در محصولات است که به اطلاع شرکت‌های فناور و دانش بنیان رسید تا مدیران این شرکت‌ها با ارسال کد موضوع به شماره اعلام شده ایده‌های خود را در این زمینه با مدیران شرکت در میان بگذارند.

اینوتکس ۲۰۲۳، از امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت تا جمعه ۲۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

برچسب ها: اینوتکس2023
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی