کد خبر: ۳۵۲۰۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۳

با طراحی سیستمی هوشمند؛ امدادرسانی به حادثه‌دیدگان کارآمدتر شد

با طراحی سیستم هوشمند دستیار امداد(سهداد) توسط شرکتی دانش‌بنیان؛ تعیین دقیق نقطه حادثه و اعزام سریع و به موقع نیروهای امدادی میسر شد.

به گزارش «نبض فناوری»، این سیستم هوشمند امکان مشخص کردن محل دقیق حادثه را بر روی نقشه فراهم می‌کند به همین دلیل اطلاع‌رسانی به نیروهای امدادی مستقر در نزدیکی حادثه با سرعت و شتاب بالاتری انجام می‌شود. بر همین اساس؛ امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده سریع‌تر و با مخاطرات کم‌تری صورت می‌گیرد.

این سیستم، به مکانیزه کردن روند اطلاع رسانی حوادث و موقعیت‌های اضطراری به مراجع ذی‌صلاح توسط همه افراد جامعه و اعزام گروه امداد با توجه به نوع حادثه و تخصص مورد نیاز در سریعترین زمان ممکن کمک می‌کند.

در این محصول ایران‌ساخت امکان «تهیه گزارشات و ارزیابی‌های سیستمی، اماکن و محل‌های حادثه‌خیز» و «تعیین حوادثی که بیشتر رخ‌ می‌دهند» فراهم شده است که همین موضوع کمک می کند تا تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در زمان بروز حوادث؛ درست‌تر و موثرتر صورت گیرد.

محصولی که توسط «شرکت دانش‌بنیان موج‌آفرینان اندیشمند» و با حمایت گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تولید شده است و قابلیت استفاده برای شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و مردم عادی را دارد و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را کارآمدتر می‌کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی