کد خبر: ۳۵۲۸۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

ساعت هوشمند جدید Maxima عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند +Maxima Max Pro Knight از تراشه Realtek بهره می‎برد و به لطف بلندگو و میکروفون داخلی از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Maxima ساعت هوشمند جدید خود را به تازگی وارد بازار هند کرده است، این محصول که +Maxima Max Pro Knight نام دارد، دارای نمایشگر دایره‌ای ۱.۳۹ اینچی HD با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. ساعت هوشمند یادشده از تراشه Realtek بهره می‎‌برد و به لطف بلندگو و میکروفون داخلی از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌‎کند.

ساعت هوشمند +Maxima Max Pro Knight بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را برای علاقه‌مندان به تناسب اندام ارائه می‌دهد و از دستیارهای صوتی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، این محصول به سنسور سنجش میزان اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب و ردیاب‌های چرخه قاعدگی و خواب مجهز شده است.

ساعت هوشمند +Maxima Max Pro Knight گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. باتری این محصول با قابلیت تماس فعال تا پنج روز شارژدهی دارد و در صورتی که قابلیت تماس فعال نباشد تا ۱۰ روز دوام می‌آورد. گجت پوشیدنی یادشده در رنگ‌های متنوع و با قیمت ۲۴.۳۲ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی