کد خبر: ۳۵۳۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

تبلیغات دومینوی بعدی تسلاست؟

ایلان ماسک مسیر خود را برای فروش خودروهایش تغییر داد و اظهار کرد که تسلا اتومبیل‌های خود را تبلیغ خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا که هرگز از تبلیغات سنتی برای فروش خودرو استفاده نکرده است، روز سه‌شنبه گفت که آن را امتحان خواهد کرد تا ببیند نتیجه‌ای خواهد داشت یا خیر.

ماسک در نشست سالانه سهامداران تسلا در آستین تگزاس گفت که تبلیغات می‌تواند فوق‌العاده باشد و همه این کار را انجام دهند. ما این کار را انجام می‌دهیم تا ببینیم که چطور پیش می‌رود. این نشان‌دهنده تلاش او برای تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران در زمانی است که افزایش فزاینده و رکورد اقتصاد تسلا را مجبور به کاهش قیمت‌ها کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک سال‌ها در برابر ایده تبلیغات مقاومت می‌کرد و در سال ۲۰۱۹ در توییتی نوشت که از تبلیغات متنفر است و ما از این پول برای افزایش عملکرد محصول استفاده می‌کنیم اما روز سه‌شنبه گفت: بسیاری از مردم از مقرون به صرفه بودن خودروهای تسلا و ویژگی‌ها و عملکرد شگفت‌انگیز آن‌ها اطلاعی ندارند.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی