کد خبر: ۳۵۴۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰

یوتیوب تبلیغات غیرقابل رد شدن را به تلویزیون آورد

یوتیوب برای جذب خریداران تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن برای برای تلویزیون‌های متصل به اینترنت معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، تبلیغات غیرقابل رد شدن به بخش "یوتیوب سلکت" در تلویزیون‌های متصل افزوده می‌شود و بینندگان، به جای دو تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای، یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای مشاهده خواهند کرد که قابل رد شدن نیست.

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش ویدئوی آمریکا به شمار می‌رود و آمار شرکت نیلسن نشان می‌دهد که زمان تماشا در این پلتفرم در آوریل افزایش پیدا کرده است. حالا باید دید آیا تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن، بازده خوبی روی سرمایه گذاری تبلیغات فراهم می‌کند.

یوتیوب در این باره در یک پست وبلاگ توضیح داد: "یوتیوب سلکت" اکنون بیش از ۷۰ درصد تماشا در صفحه تلویزیون به حساب می‌آید و ما اکنون پخش تبلیغات پیش از محتوایی که بیشترین بازدید را دارد را راحت‌تر کردیم.

"یوتیوب سلکت"، پنج درصد کل ویدئوهای مشاهده شده و بیشترین محتوای تعاملی را دارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری "سرچ انجین لند"، این سبک تبلیغات جدید یوتیوب اکنون در آمریکا قابل دسترس خواهد شد و این سایت ویدئویی قصد دارد اواخر امسال، آن را در سطح بین المللی قابل دسترس کند.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی