کد خبر: ۳۵۵۶۷
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

تولید تجهیزات پیشرفته پخت نان از سوی فناوران

فناوران یک شرکت دانش‌بنیان، با استفاده از دانش و فناوری بومی، تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته پخت نان را در کشور به تولید انبوه رساندند.

به گزارش «نبض فناوری»، ابوالقاسم اسحاق آبادی مدیرعامل شرکت صنایع پخت مشهد با اشاره به در زمینه ساخت انواع ماشین‌آلات هوشمند پخت نان و شیرینی جهت تأمین نیازهای داخلی گفت:دستگاه‌های خودکار و هوشمند پخت انواع نان‌های سنتی و دستگاه نانوایی سنتی تمام خودکار تونلی به عنوان محصولات دانش‌بنیان این شرکت هستند که منطبق بر الزامات زیست‌محیطی طراحی‌ و تولید شده‌اند.

وی با اشاره به دریافت استاندارد ایران و CE اروپا برای این تولیدات، ادامه داد: مصرف سوخت بسیار کم دستگاه پرتابل به علت عایق بندی خوب، بستری کاملا بهداشتی جهت تولید نان است.

اسحاق آبادی، تجهیز به سیستم کنترل الکترونیکی دما و سرعت، و همچنین به حداقل رساندن فضای مورد نیاز را از ویژگی‌های این دستگاه‌ها نام برد.

مدیر عامل این دانش‌بنیان با بیان این‌که این محصولات نمونه داخلی ندارد در خصوص مزیت رقابتی آن نسبت به مشابهات خارجی بیان کرد: این دستگاه‌ها نمونه خارجی نیز ندارند و کاهش 80 درصدی آلودگی هوا، صرفه جویی 2.8 میلیارد مترمکعب در مصرف گاز و گازوئیل، کاهش آلودگی محیطی با کاهش 850 تن گاز آلوده در اتمسفر کشور، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب آن منجر به مزیت آن نسبت به نمونه‌های خارجی و صادرات آن به 48 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقا و کشورهای اروپایی شده است.

با اشاره به ساخت این تجهیزات با هدف تامین نیاز صنعت غذای کشور عنوان کرد: به عنوان یک اقدام بنیادی، همواره به دنبال کسب سهم بیش‌تری از بازار بودیم و در همین راستا، تلاش کردیم تا با استفاده از فناوری‎های پیشرفته. محصولاتی را منطبق با استانداردهای جهانی تولید کنیم. بر همین اساس سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ۲٠٠8-۹٠٠۱ ISOطراحی کردیم.

اسحاق آبادی خاطر نشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم بازار داخلی را توسعه دهیم و معاونت علمی با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط با سایر کشور و ایجاد زمینه‌های صادرات و گسترش بازار خارجی می‌تواند در رونق این شرکت‌ها بسیار تاثیر گذار باشد.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی