کد خبر: ۳۵۵۷۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

افزایش صادرات محصولات دانش‌بنیان به جد دنبال شود

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید ضرورت افزایش صادرات محصولات دانش‌بنیان گفت: افزایش میزان صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در صندوق نوآوری و شکوفایی با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یکی از موضوعاتی مهمی که امروزه بیشتر برای شرکت‌های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است بحث صادرات محصولات تولیدی این شرکت‌های دانش بنیان است که دولت و مسئولان باید در این زمینه کمک کنند تا این شرکت‌ها بتوانند تولیدات خود را روانه بازار‌های خارجی کنند.

یکی از حوزه‌هایی که همیشه از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کرده صندوق نواوری و شکوفایی است که با تدوین و اجرای برنامه‌هایی در تلاش بوده که شرکت‌ها را به سمت توسعه هدایت کند.
به گفته محمدصادق خیاطیان صندوق نوآوری امروز بیش از ۷۵ خدمت مختلف را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد و این خدمات حوزه‌های بسیار گستره‌ای را شامل می‌شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید ضرورت افزایش صادرات محصولات دانش‌بنیان گفت: افزایش میزان صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در صندوق نوآوری و شکوفایی با جدیت پیگیری می‌شود.

به منظور حمایت از شرکت‌ها دانش بنیان صندوق نوآوری با بانک‌های محتلف تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد می‌کنند تا از این طریق مسیر ارائه تسهیلات به شرکت‌ها باز شود.

همچنین سعید شوال‌پور، معاون سرمایه‌‎گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری بر نوآوری باید این نکته را گفت که صندوق نوآوری مرکز تامین مالی در زیست‌بوم نوآوری است و فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری را شکل می‌دهد.

وی افزود: دانش تامین مالی اکوسیستم نوآوری و نحوه ورود به آن و نیز خروج از آن دانش‌هایی است که در صندوق نوآوری پای گرفته است.

همچنین طبق گفته روح‌الله ذوالفقاری، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری، در سه سال اخیر ۲۵ هزار میلیارد تومان حجم عملیات صندوق نوآوری با بانک‌ها بوده است. ضمن اینکه به تازگی نیز وارد فرایند انتشار اوراق شده‌ایم.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی