کد خبر: ۳۵۶۲۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

آنر از ایربادهای جدید خود با شارژدهی باتری 27 ساعتی رونمایی کرد

روز گذشته برند آنر از گوشی‌های هوشمند پریمیوم و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه خود با اسامی آنر 90 و آنر 90 پرو در کشور چین رونمایی کرد. آنر در کنار این گوشی‌ها یک جفت ایرفون بی‌سیم جدید را نیز معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، این محصول با نام رسمی آنر ایربادز X5 روانه بازار شده و یک مدل TWS اقتصادی مشابه با مدل اخیرا عرضه شده اوپو Enco R2 قلمداد می‌شود. به عبارت دیگر این محصول صرفا دارای امکانات اولیه بوده و فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است.

آنر ایربادز X5 یک ایرباد بی‌سیم با طراحی نیمه داخل گوشی یا همان open ear محسوب می‌شود. کیس شارژ از طراحی ساده و کوچک برخوردار بوده و ایربادها نیز به لحاظ ظاهری شبیه به ایرپادهای اپل به‌نظر می‌رسند.

این ابزار جانبی با مدل‌های رنگی سفید (Glaze White) و صورتی (Coral Pink) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این گجت با برچسب قیمتی 299 یوان (40 دلار) روانه بازار شده و فروش آن از روز 7 ژوئن (17 خرداد ماه) آغاز می‌شود. این ایربادها مجهز به درایورهای 13.4 میلی‌متری بوده و از اتصال بلوتوث استفاده می‌کنند.

این گجت‌ها از ویژگی اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی نموده و در نتیجه می‌توانند به‌طور همزمان به 2 دستگاه مختلف متصل شده و میان آنها سوییچ نمایند. ایربادهای جدید از قابلیت اتصال یکپارچه با گوشی‌های هوشمند آنر پشتیبانی می‌کنند. بعلاوه این گجت‌ها به منظور مدیریت هرچه بهتر با برنامه Honor AI Space سازگاری دارند.

آنر از ایربادهای جدید خود با شارژدهی باتری 27 ساعتی رونمایی کرد

کاربران با استفاده از این برنامه قادر به تنظیم اکولایزر صوتی و سایر گزینه‌ها خواهند بود. همچنین کاربران با کمک این برنامه حتی می‌توانند موقعیت مکانی ایربادهای خود را پیدا کنند. ایربادهای جدید آنر از فرامین کنترلی لمسی و قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) برای مکالمات پشتیبانی می‌کنند.

نهایتا این گجت‌ها با یک نوبت شارژ کامل باتری و در کنار کیس شارژ برای مدت 27 ساعت قابل استفاده خواهند بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا آنر ایربادز X5 در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی