کد خبر: ۳۵۶۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۶

تعویض باتری ایرپاد: ایرپاد قدیمی بده، نو تحویل بگیر!

امان از کهن‌سالی! حالا می‌خواهد به سراغ انسان بیاید یا به سراغ باتری ایرپاد، فرقی نمی‌کند. به سراغ هر چیزی که بیاید، آن را به کلی از کار می‌اندازد. باتری‌های ایرپاد هم متأسفانه عمر نوح ندارند. حتی اگر ایرپادتان را در پر قو نگهداری کنید، باز هم بعد از نهایتاً دو سه سال عمر آن تمام می‌شود. حالا یا باید باتری آن را تعویض کنید یا این که به کلی یک ایرپاد نو بخرید. اما چرا برای خرید ایرپاد نو این همه در خرج بیفتید؟ ما باتری ایرپاد شما را طوری تعویض و تعمیر می‌کنیم که ایرپادتان مثل روز اولش شود!

امان از کهن‌سالی! حالا می‌خواهد به سراغ انسان بیاید یا به سراغ باتری ایرپاد، فرقی نمی‌کند. به سراغ هر چیزی که بیاید، آن را به کلی از کار می‌اندازد. باتری‌های ایرپاد هم متأسفانه عمر نوح ندارند. حتی اگر ایرپادتان را در پر قو نگهداری کنید، باز هم بعد از نهایتاً دو سه سال عمر آن تمام می‌شود. حالا یا باید باتری آن را تعویض کنید یا این که به کلی یک ایرپاد نو بخرید. اما چرا برای خرید ایرپاد نو این همه در خرج بیفتید؟ ما باتری ایرپاد شما را طوری تعویض و تعمیر می‌کنیم که ایرپادتان مثل روز اولش شود!

اگر به نظر می‌رسد که باتری ایرپادتان دیگر مثل قدیم کار نمی‌کند، حتماً این مطلب را بخوانید تا جانی دوباره به ایرپادتان ببخشید.

ایرپاد

می‌خواهید باتری ایرپادتان را عوض کنید؟ به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید

صد البته که تعمیرکاران بسیار خوب و متخصصی در کشور عزیزمان ایران وجود دارند و هیچ جای شکی در این مورد نیست؛ اما از کجا تشخیص دهیم که یک تعمیرکار واقعاً متخصص و قابل اطمینان است؟ ما در فروشگاه باتری نو توصیه می‌کنیم تعویض باتری ایرپاد پرو (یا هر مدل ایرپاد) را به تعمیرکاری بسپارید که این 4 ویژگی را در کارش ارائه دهد.

1.    گارانتی ارائه دهد.

اگر یک تعمیرکار برای کار خود گارانتی ارائه نمی‌دهد، یعنی خودش هم ارزشی برای کار خودش قائل نیست. ما در باتری نو برای خدمات تعویض باتری گارانتی 100 روزه ارائه می‌دهیم. حتی اگر باتری‌تان در طی این مدت دچار جزئی‌ترین مشکلات (مثل بادکردگی باتری) شود، باز هم آن را به طور رایگان برایتان تعویض می‌کنیم. زیرا صد در صد مطمئنیم که بعد از تعویض و تعمیر باتری، دوباره به این زودی‌ها دچار مشکلی نخواهید شد.

2.    اصل بودن باتری را با سند و مدرک اثبات کند.

متأسفانه بازار باتری‌های فیک این روزها حسابی داغ است. اگر شما هم نمی‌خواهید در این دام بیفتید، باید از فروشنده بخواهید که ضمانت‌نامه اصالت باتری را به شما نشان دهد  این مورد راجب باتری موبایل هم اهمیت دارد. این روزها بسیاری از فروشنده‌ها باتری‌های High copy را می‌فروشند که کیفیت باتری اصلی را ندارد و فقط از نظر ظاهری شبیه به آن هستند. ما در باتری نو فقط و فقط باتری‌های اصل و OEM را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم که مستقیماً در کارخانه صادرکننده اصلی تولید شده‌اند و همان کیفیت باتری اصلی ایرپاد شما را دارند.

 

3.    بسته بندی ایمن و ویژه ارائه دهد.

خدا می‌داند که چقدر از وسایل الکترونیکی در اثر بسته بندی‌های ناایمن در بار ضربه می‌خورند و کیفیتشان را حتی قبل از این که به دست شما برسند از دست می‌دهند. پس وقتی به دنبال تعمیرکار برای تعویض باتری ایرپاد هستید، مطمئن شوید که برای ارسال ایرپاد شما از بسته بندی کاملاً ایمن استفاده می‌شود.

ما در فروشگاه باتری نو این دغدغه شما را درک می‌کنیم و از بسته بندی‌های بسیار ویژه و کاملاً ایمن برای ارسال مرسولات پستی استفاده می‌کنیم. با بسته بندی‌های باتری نو، خیالتان راحت باشد که در باد و طوفان و بوران هم هیچ بلایی به سر باتری ایرپاد شما نمی‌آید.

باتری ایرپاد

چه مدل‌هایی از باتری ایرپاد را می‌توانم در باتری نو تعویض کنم؟ 

خیالتان راحت باشد که ایرپاد شما هر مدلی که باشد، حتماً باتری مناسب آن در باتری نو پیدا می‌شود. بعضی از مدل‌های باتری ایرپاد که با ضمانت‌نامه اصالت و گارانتی به دست شما عزیزان می‌رسند عبارت‌اند از:

  • باتری ایرپاد پرو (Airpods Pro Battery)
  • باتری ایرپاد نسل 1 (Airpods First Gen Battery)
  • باتری ایرپاد نسل 2 (Airpods Second Gen Battery)
  • باتری ایرپاد نسل 3 (Airpods Third Gen Battery)
  • باتری ایرپاد مکس (Airpods Max Battery)

آیا با تعویض باتری، ایرپاد واقعاً مثل روز اولش می‌شود؟

هر تعمیرکاری اعتراف می‌کند که تعمیر باتری ایرپاد واقعاً کار حضرت فیل است! (اما خیالتان راحت که ما اینجا هستیم تا کار حضرت فیل را انجام دهیم.) زیرا سیاست اپل این است که کاربران ایرپاد بعد از چند سال یک ایرپاد جدید بخرند و ایرپاد قدیمی‌شان را به کلی با یک مدل جدید عوض کنند. به همین دلیل ایرپادها از همان ابتدای کار به نحوی ساخته می‌شوند که تعویض و تعمیر باتری آن کار هر کسی نباشد.

اما آیا راه گریزی از این سیاست اپل وجود دارد؟ بله؛ تعمیرکاران فروشگاه باتری نو با تجربه چندین ساله و تخصص بسیار بالایی که در زمینه تعمیرات ایرپاد و تعویض باتری ایفون دارند، اینجا هستند تا شما مجبور نباشید به‌خاطر از کار افتادن باتری ایرپادتان دوباره برای خرید یک ایرپاد نو

هزینه کنید. ما با بالاترین کیفیتی که امکان آن وجود داشته باشد، باتری ایرپاد شما را تعمیر و تعویض می‌کنیم تا ایرپادتان دوباره جان بگیرد. خیالتان راحت باشد که تعویض باتری در باتری نو ارزشش را خواهد داشت و ایرپاد شما بعد از تعمیر دوباره مدت‌های طولانی عمر خواهد کرد.

تعویض باتری ایرپاد

چرا تعویض باتری ایرپاد را به باتری نو بسپارید؟

  • ما به تعمیراتی که انجام می‌دهیم کاملاً اطمینان داریم و از همین جهت، گارانتی 100 روزه برای تعمیر و تعویض باتری ارائه می‌دهیم.
  • ضمانت‌نامه باتری جدید را برای شما ارسال می‌کنیم تا هیچ شک و شبهه‌ای از بابت اصل بودن آن نداشته باشید.
  • در کوتاه‌ترین زمانی که فکرش را بکنید، باتری جدید را برای شما ارسال می‌کنیم. (1 ساعت برای تهران و حداکثر 48 ساعت برای شهرستان.)
  • خیالتان راحت باشد که مرسولات شما در بسته بندی‌های بسیار ویژه و ایمن ارسال می‌شوند تا از هر آسیبی در حین ارسال محفوظ بمانند.

 

سخن آخر: اگر ایرپادتان یکی از این 3 نشانه را دارد، با ما تماس بگیرید.

اگر صدای ایرپادتان دیگر مثل گذشته بلند نیست، یا اگر باتری ایرپاد شما دیگر مثل قبل شارژ را نگه نمی‌دارد، احتمالاً بوی نو به گوشش خورده است! گاهی هم ممکن است باتری ایرپاد به کلی از کار بیفتد دیگر حتی وقتی شارژش می‌کنید هم روشن نشود. اگر هر کدام از این 3 موقعیت برای ایرپاد شما پیش آمده است، از طریق شماره 09124992412 با ما در فروشگاه باتری نو تماس بگیرید. از هر شهر و منطقه‌ای که باشید در کوتاه‌ترین مدت و با کمترین هزینه تعویض باتری ایرپاد را برای شما انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی