کد خبر: ۳۵۶۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴

حمایت از ایده‌های خلاق و نوآور در حوزه صنایع دستی

ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌ها؛ به توسعه صنایع دستی کمک می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، «فراخوان ایده‌پردازی خلاقانه و نوآورانه در صنایع دستی» توسط خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران و با حمایت و مشارکت معاونت علمی منتشر شد تا اثرگذاری ایده‌ها و نوآوری‌های فعالان زیست‌بوم فناوری‌های نرم و فرهنگی در توسعه صنایع دستی افزایش یابد.

از مزایای حضور تیم‌های منتخب این فراخوان در خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌توان به «استقرار رایگان آنها در خانه خلاق»، «استفاده رایگان از خدمات منتورینگ و مشاوره تا زمان حضور در خانه خلاق»، «کمک به تجاری‌سازی محصول و ایده‌های خلاق»، «استفاده از خدمات خانه خلاق نظیر اینترنت، سالن همایش، اتاق جلسات» و «فرصت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این فراخوان تا 31 خرداماه 1402 فرصت دارند تا ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود را ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند. تیم‌های برگزیده علاوه بر استقرار در خانه خلاق گردشگری و صنایع دستی استان تهران از حمایت‌های متنوعی برای تجاری‌سازی محصول و ثبت شرکت‌ خلاق نیز بهره‌مند خواهند شد.

حمایت از ایده‌های خلاق و نوآور در حوزه صنایع دستی

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی