کد خبر: ۳۵۷۲۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۰

تصاویر جدید ردمی 12 با 3 مدل رنگی مختلف منتشر شد

تصاویر باکیفیت گوشی هوشمند ردمی 12 با چند مدل رنگی مختلف در فضای وب منتشر شده است. با توجه به حجم بالای اطلاعات فاش شده پیرامون این گوشی انتظار می‌رود که ردمی 12 در آینده‌ای بسیار نزدیک به بازار عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»، همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این گوشی هوشمند حداقل با 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی و نقره‌ای سایه‌دار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

تصاویر جدید ردمی 12 با 3 مدل رنگی مختلف منتشر شد

وبسایت WinFuture اطلاعات اخیرا لو رفته پیرامون ویژگی‌های ردمی 12 را مورد تائید قرار داده است. این محصول جدید مجهز به یک نمایشگر 90 هرتزی با طول قطر 6.79 اینچ، تراشه هلیو G88 ساخت شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی فلش، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی خواهد بود.

تنها تفاوت مهم میان این گوشی و ردمی 10 که تقریبا 2 سال پیش به بازار عرضه شد؛ به مقوله نمایشگر مربوط می‌شود. به بیان دقیق‌تر در گوشی جدید، اندازه نمایشگر به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

تصاویر جدید ردمی 12 با 3 مدل رنگی مختلف منتشر شد

همچنین شیائومی با وجود عدم تغییر رزولوشن دوربین احتمالا از یک حسگر تصویربرداری متفاوت بهره‌برداری خواهد کرد. با این‌حال هم‌اکنون درباره این پدیده نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

در عین‌حال ردمی 10 با قیمت‌‌گذاری پایه 165 یورویی روانه بازار شد؛ در حالی‌که مدل مشابه آن یعنی ردمی 12 با برچسب قیمتی 210 یورویی در بازار اروپا عرضه می‌شود. این در حالیست که مشخصات فنی ردمی 12 برای یک گوشی هوشمند در سال 2023 بسیار قدیمی‌تر به‌نظر می‌رسد.

تصاویر جدید ردمی 12 با 3 مدل رنگی مختلف منتشر شد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی