کد خبر: ۳۵۸۴۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹
نمایشگاه آبادیران؛

تسهیلات ویژه موسسه تحقیق و توسعه بنیاد مستضعفان در حمایت از پروژه‌های حوزه فناوری آموزشی و صنایع خلاق

بنیاد مستضعفان در راستای برنامه ملی آبادیران از طرحهای دانش بنیان در حوزه فناوری‌های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری‌های اجتماعی و فناوری‌های ابزار و صنایع وابسته حمایت می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، موسسه تحقیق و توسعه دانشمند، بازوی علمی و پژوهشی بنیاد مستضعفان از طرح‌های حوزه فناوری های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری‌های اجتماعی که در مناطق هدف بنیاد اجرا یا به صورت عمومی مورد تایید موسسه دانشمند باشند حمایت می‌کند، بدین ترتیب که از بین این طرح‌ها، پروژه‌هایی که تا سقف یک میلیارد ریال هزینه دارند، ۱۰۰ درصد هزینه پروژه در طرح‌های یک تا سه میلیارد ریالی تا ۴۰ درصد هزینه و در طرح های سه تا پنج میلیارد ریالی تا ۳۰ درصد هزینه پروژه را موسسه دانشمند پرداخت می‌کند.

در فناوری‌های حوزه ابزار و صنایع دانش بنیان وابسته نیز اگر هزینه طرح هایی که در مناطق هدف بنیاد اجرا یا به صورت عمومی مورد تایید موسسه دانشمند باشند تا سقف سه میلیارد ریال هزینه داشته باشند تا ۶۰ درصد هزینه پروژه‌، سه تا ۱۰ میلیارد ریال هزینه داشته باشند تا ۴۰ درصد هزینه و در طرح‌هایی که ۱۰ تا ۳۰ میلیارد ریال هزینه دارند، ۲۵ درصد هزینه پروژه توسط مؤسسه پرداخت می‌شود.

موسسه دانشمند همچنین هزینه‌ تمام طرح‌هایی که به صورت عمومی در حداقل شش منطقه از مناطق کمتر برخوردار هدف بنیاد مستضعفان قابلیت استفاده داشته و مورد تایید موسسه باشند را پرداخت می‌کند.

نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

ستاد خبری نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی