کد خبر: ۳۵۸۵۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰

دختر گیمر حساب والدینش را خالی کرد

یک دختر 13 ساله در چین امسال حدود 64هزار دلار از پول والدینش را برای بازی‌های موبایلی خرج و حساب پس انداز پدر و مادرش را بدون اطلاع آنها خالی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، اینسایدر اعلام کرد، « گونگ ییوانگ» پس از تماس مدرسه دخترش مبنی بر نگرانی در مورد اعتیاد به بازی‌های پولی متوجه ولخرجی او در بازی ها شد.

گونگ وقتی حساب بانکی خود را بررسی کرد، متوجه شد که تنها هفت سنت موجودی در آن باقی مانده است. او متوجه شد که دخترش از ژانویه(دی-بهمن) تا می(اردیبهشت-خرداد) حدود 16هزار و800 دلار برای خرید حساب‌های بازی و تقریباً 30هزار دلار برای خریدهای درون بازی هزینه کرده است. این دختر همچنین به حداقل 10 همکلاسی خود که می خواستند محصولات بازی را برای خود بخرند، پول انتقال داد که اینکار مجموع هزینه چند ماهه کودک را به حدود 64هزار دلار رساند.

دختر گونگ اظهار کرده یکبار که مادرش رمز حساب را در اختیار او قرار داده این سوء استفاده را مرتکب شده است. بنابر اظهارات این دختر همکلاسی هایش هم از او سوء استفاده کرده و با تهدید اینکه او را لو می دهند مجبورش کردند از پول های مادرش به آن ها هم بدهد. او همچنین سوابق چت و تراکنش را حذف کرده بود تا پرداخت‌ها از والدینش پنهان بماند.

گونگ گفت که برای درخواست بازپرداخت با چندین پلتفرم پرداخت تماس گرفت، اما هنوز نتوانسته زیان خود را با مبلغ کامل جبران کند.

اعتیاد به بازی در میان جوانان در چین به حدی است که این کشور محدودیت های اینترنتی را برای نوجوانان و کودکان اعمال کرده است. نوجوانان در این کشور قرار نیست بیش از سه ساعت در هفته بازی های ویدئویی انجام دهند، هدفی که دولت چین گفته به طور پیوسته در حال پیشرفت است.

منبع/ فارس

برچسب ها: گیمر هک کردن بازی
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی