کد خبر: ۳۵۸۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰

گلکسی S23 FE احتمالاً زودتر از انتظار و با چیپست اگزینوس معرفی می‌شود

گلکسی S23 FE احتمالاً با چیپست پرچمدار سال گذشته این شرکت عرضه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ پس از معرفی سری گلکسی S23، تمرکز خود را روی عرضه گوشی‌های اقتصادی‌تر سری گلکسی A گذاشت؛ اما ظاهراً سری گلکسی S23 قرار است میزبان یک عضو دیگر با برچسب قیمتی اقتصادی‌تر به نام گلکسی S23 FE باشد. بااین‌حال قرار نیست این گوشی با همان مشخصاتی که احتمالاً انتظار دارید از راه برسد.

رونمایی از گلکسی S23 FE چندان دور از انتظار نیست و با دریافت تأییدیه‌های جدید برای این گوشی، انتظار می‌رود که طی سال جاری شاهد معرفی‌اش باشیم. این گفته‌ها توسط گزارش‌های اخیر منابع مختلف نیز مورد‌تأیید قرار گرفته است و ظاهراً این گوشی زودتر از انتظار و در فصل سوم 2023، در برخی کشورها عرضه می‌شود.

با وجود اینکه تمام گوشی‌های سری گلکسی S23 تاکنون با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده‌اند، گلکسی S23 FE قرار است با چیپ اگزینوس 2200 پا به میدان نبرد بگذارد. نام این چیپ برایتان آشنا نیست؟ درست است، این تراشه در گلکسی اس 22 اولترا، پرچمدار سال گذشته کره‌ای‌ها، به‌کار رفته است. پس احتمالاً گلکسی S23 FE قرار نیست حداقل از لحاظ قدرت پردازشی در برابر برادران بزرگ‌ترش حرفی برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ سعی دارد تا قاتل پرچمدار آینده‌اش را در بیشتر مناطق جهان عرضه کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که تا زمان کوتاهی پس از عرضه این گوشی در بازارهای آسیایی، شاهد ورود آن به بازار گوشی کشورمان نیز باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی