کد خبر: ۳۵۹۱۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲

پرداخت الکترونیک سداد از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی در سالن رسول اکرم مجموعه رایزن از هویت بصری و استراتژی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، در این مراسم که با حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره سداد، نمایندگان برخی از مشتریان و مهمان‌هایی از بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد، آزاده نوری معاون سرمایه انسانی سداد از استراتژی موسوم به اکشن و تحولات پیش روی سداد گفت و در ادامه آرین مقبلی مدیر هنری ری‌برندیگ سداد در خصوص لوگوی جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

پرداخت الکترونیک سداد با شعار در مسیر پیشرفت بر آن است تا در سال پیش رو ضمن جلب رضایت حداکثری مشتریان و ذی‌نفعان خود سود سهام داران را به شکلی چشم‌گیر افزایش دهد و تجربه کارکنان خود از حضور در سداد را بهبود ببخشد و این تغییر در هویت بصری تنها بخشی کوچک از تحولاتی که سداد در پیش گرفته است. شرکت پرداخت الکترونیک سداد روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی در سالن رسول اکرم مجموعه رایزن از هویت بصری و استراتژی جدید خود رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران و اعضای هیئت مدیره سداد، نمایندگان برخی از مشتریان و مهمان‌هایی از بانک ملی ایران و مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد، آزاده نوری معاون سرمایه انسانی سداد از استراتژی موسوم به اکشن و تحولات پیش روی سداد گفت و در ادامه آرین مقبلی مدیر هنری ری‌برندیگ سداد در خصوص لوگوی جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

پرداخت الکترونیک سداد با شعار در مسیر پیشرفت بر آن است تا در سال پیش رو ضمن جلب رضایت حداکثری مشتریان و ذی‌نفعان خود سود سهام داران را به شکلی چشم‌گیر افزایش دهد و تجربه کارکنان خود از حضور در سداد را بهبود ببخشد و این تغییر در هویت بصری تنها بخشی کوچک از تحولاتی که سداد در پیش گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی